Sider

15.4.15

A line skirt

Desktop392
Desktop390
Det er svært lige at vide hvordan jeg skal starte på dette indlæg, eftersom And Mary har stået stille i så uendelig lang tid. Det skyldes at der sket nogle ting det sidste lange stykke tid  på den personlige/private front. Det er klart at der er sket sindsygt mange ting siden sidst. Jeg er blandt andet startet på TEKO og er snart færdig med mit første år. TEKO er en af grundende til at jeg laver dette opslag. Jeg er i gang med at søge praktik og henviser selvfølgelig til And Mary, som jeg stadig er stolt af. Derfor synes jeg at der skulle være nogle billeder og ting og sager af det jeg har lavet på TEKO. Ovenfor ser I et af mine projekter. Jeg har syet sættet selv - helt fra bunden (OGSÅ konstrueret det). Jeg er okay tilfreds med resultatet, men må indrømme at jeg havde forestillet mig det lidt anderledes oppe i hovedet. Men om ikke andet, så er det skide sjovt og fedt at få lov til at udvikle og se hvad man faktisk er i stand til. 
Hvis der stadig er nogle der følger med derude, så overvejer jeg kraftigt at starte bloggen her op igen for good, men højest sandsynlig under andre vilkår. 

1 kommentar:

  1. Yay! Super at blive opdateret! Og virkelig flot sæt du selv har kreeret!
    Håber at du kommer tilbage til at blogge igen, da jeg er en af de faste læsere ;)

    SvarSlet